Ik heb een pony(amondi in mijn profiel)
22 jaartjes
en begint nu probleempjes te krijgen :S
Heb hem nu dus weer kreupel, niet erg maar onregelmatig.. wel zijn de pezen achter dik en heeft hij een wondje op zijn kogel. nu denk ik dat hij weer heeft lopen rennen of dat hij door kuddeleden is opgejaagd (dat weet ik niet) maar dat hij onderuit is gegaan en vandaar dat wondje en zich heeft overelopen en dat daardoor nu de pezen weer een klap hebben te verduren... ik heb hem in een groot weiland staan ivm met het genioeg aan gras want hij is erg moeilijk op gewicht te houden(altijd al zo geweest) en hij staat in een vaste kudde vaarvan hij de oudste is en de jongste is 3... nu heeft hij de laatste tijd wel vaak dat hij is gertapt oid en dat hij dan weer net niet helemaal lekker loopt.. maar vind het ook erg gemeen tegenover hem om hem uit de groep te halen, want opzich staat hij daar best wel lekker en heeft hij zich verder al heel goed intwikkeld in zn sociale bezigheden(was altijd een apart eentje die geen contact durfde te leggen met andere paarden) nu is hij al veel meer paard zeg maar... maarja ik weet nu niet meer wat goed voor hem is.. dus tips ofzo zijn welkom
(ps weet niet of het hier goed staat)