Dat er altijd een risico is dat er iets gebeurd oke..
Dat een paard af en toe iets heeft oke.. Dat weet je van te voren..
Maar dit gaat echt nergens meer over!
Ik heb een haflinger gekocht, in Maart,, het is nu Juli.. en ze heeft al 20? dingen gehad..
Ik sta echt op een super stal hoor, paarden welzijn staat voorop.. Maar het is gewoon of land, of stal punt. Er wordt niets afgezet, geen uitloop het is zoals t is klaar..
Mn paard staat nu dus op t land, Ik wordt er gek van! Is ze net kreupel geweest, Hoest ze wel als een gek, Hoest ze niet meer, loopt ze voor wel raar, loopt ze voor weer goed, heeft ze wel weer een jaap in de achterbeen..
Heb je dat allemaal gehad, is het Juli en warm, Heeft ze wel dikke snot ogen en een snotneus (niet groen hoor)
Ze is ook gewoon Down..
Ze staat in een goeie groep, lijkt goed met de anderen overweg te kunnen, Maar die kwaaltjes!
Elke keer de da erbij roepen vind ik echt te ver gaan hoor.. Ik blijf bezig!
Ik heb al geinformeerd naar huis-tuin - en keuken middeltjes voor wondjes ed. Maar niemand kan me iets zeggen..
Bel de da.. Ja HALLO! de da kan intussen mn adres wel opslaan in zn tomtom!
Zit ik me nou druk te maken om niets? Moet ik dr nou buiten laten staan en zo door laten modderen, of in stal zetten waar ze dood ongelukkig van wordt

Meer mensen met zulke probleempaarden? Ik zie door de bomen t bos niet meer hoor, Ik krijg intussen buikpijn van die knol..
Sorry voor t lange (zeur) verhaal, maar ik moest het echt even van me afschrijven..