Tekenbeet bij mijn paard?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Melissa

Tekenbeet bij mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 19:08

Hallo allemaal,

mijn paard heeft nu ruim 5 weken dikke knieen in het begin had die ook dikke kogels, maar dat is ondertussen op gelost. de dierenarts heeft bloed afgenomen en kwam uit op een waarscheinlijke infectie maar het kan ook iets anders zijn.. hij loopt niet kreupel en heeft geen koorts eet normaal is dus volkomen normaal behalven die dikke knieen hij staat nu alleen op de wei en s' nachts op stal op advies van de dierenarts, ik ben van plan verdere onderzoek tegaan inzetten bij de kliniek. maar nu is mijn vraag aan jullie is er iemand waarbij dit ook is voor gekomen? ik heb wel gelezen dat ook van een tekenbeet een paard op zijn grote gewrichten een verdikking kan krijgen.. zou dit het misschien kunnen zijn? ik hoop op een beetje raad want ik ben het momenteel helemaal KWIJT! dus komt dit je bekend voor? geen gedrags veranderingen maar wel dikken knieen? misschien kunnen jullie mij dan iets wijzer maken!

dank jullie wel , melissa

Wilawander

Re: Tekenbeet bij mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 21:56

Kan inderdaad de ziekte van Lyme zijn. (Borreliose, google daar maar eens op). Komt steeds vaker voor. ook bij paarden.

_Melissa

Re: Tekenbeet bij mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-08 20:33

Wilawander schreef:
Kan inderdaad de ziekte van Lyme zijn. (Borreliose, google daar maar eens op). Komt steeds vaker voor. ook bij paarden.

heel erg bedankt voor je tip ik ga het is even opzoeken!