Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Wanneer je haar dan met de zweep tikt, vindt ze dit alleen nog maar lekkerder
. Met regumate heeft ze dat helemaal niet.
marquez1 schreef:Nou regumate voor varkens vindt ik nog steeds erg duur... Als het niet persee hoeft zou ik het niet geven, als paarden echt onhandelbaar worden, tja dan liever een beetje hormonen, dan dat je zelf gevaar loopt.
Een merrie bij ons op stal is niet meer te rijden als ze geen regumate krijgt. Die vindt het dan heeeeerlijk als je je been aanlegt en gaat dan stil staan, staart omhoog en piesen maarWanneer je haar dan met de zweep tikt, vindt ze dit alleen nog maar lekkerder
dat is echt erg haha!Marlou_ schreef:marquez1 schreef:Nou regumate voor varkens vindt ik nog steeds erg duur... Als het niet persee hoeft zou ik het niet geven, als paarden echt onhandelbaar worden, tja dan liever een beetje hormonen, dan dat je zelf gevaar loopt.
Een merrie bij ons op stal is niet meer te rijden als ze geen regumate krijgt. Die vindt het dan heeeeerlijk als je je been aanlegt en gaat dan stil staan, staart omhoog en piesen maarWanneer je haar dan met de zweep tikt, vindt ze dit alleen nog maar lekkerder
yooo hahahahadat is echt erg haha!
en mijn paard is al een keer naar een osteo geweest maar dat lietze niet echt toe.. maar dat was ook meer voor rugklachten..