hoi alles goed met jouw, ja hij staat nog op de wei, maar het is nog steeds moeilijk, hij wordt geprikt door dazen, en gaat dan al rennend proberen die daas van zich af te krijgen, ja dat doet natuurlijk pijn, zo,n rot beest op je. dus hij komt nu even minder op de wei. hij gilt wel minder maar is nog erg onrustig.. ja die accupunktuur, ik werdt wakker en iets in mij zei je moet bellen, voor amon, raar he ik dat gedaan, zei heeft hem eerst helemaal onderzocht en gekneed e,d, dat vondt hij weer niks natuurlijk. maar toen die naaldjes 1 in zijn rug/been/koot en nog 3 in zijn rug/bilstreek. nou even werdt hij boos hoor bokken en rennen in zijn stal ,maar later liet hij het prima over zich heen komen. toen ging ze weer kneden en ja hoor hij gaf geen kick. daar keek ik echt wel van op hoor, toen de naaldjes eruit ook even stress. de arts zei, dat amon last heeft van zijn hormonen/lever, ik kijk daar niet van op hoor zijn hormonen wist ik al, hij is zo aanwezig altijd en gillen, met zijn piep eruit, ha, ha, en zijn lever kan ouderdom zijn kan ook van de vele medicijnen zijn die hij vroeger heeft gehad.beide gevallen kan zei goed behandelen, ik kreeg ook nog een pot met chineese kruiden, voor zijn hensten gedrag e,d. ik moet over 2 weken bellen, en dan zien we wel wat ze verder gaat doen. misschien nog 1x maar dat is helemaal niet zeker, ja en nu vanmorgen, hij is s,morgens erg stijf, ik deed de stal open en ging zijn voer pakken staat hij ineens achter mij, nou dat doet hij nooit, vrolijk gezichtje, ik wist niet wat ik zag, later ben ik met hem gaan wandelen, en hij liep als een trein. morgen rijden, ik ben erg benieuwd hoor je hoort het wel he gr henny amon.