Ontsteking in het schouder.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Ontsteking in het schouder.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 12:38

Sinds 2 weken loopt Anouk kreupel. In stap kan je het niet zo heel goed zien, maar in draf zakt ze echt door het rechtervoorbeen. Vanmorgen is de DA erbij geweest en die constateerde een ontsteking in het schouder. Haar been was verder ook niet warm en op de buigproef reageerde ze ook niet. Ze zit nu aan de Metacam en moet 3 weken boxrust houden. Mogen wel 10 min per dag stappen.

Wie heeft nog meer ervaring met ontsteking in het schouder of met Metacam?

verootjoo

Re: Ontsteking in het schouder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 12:43

Metacam vond mijn paard errug lekker Haha!
Ontsteking in de schouder is wel balen, hopen maar dat het snel weer over is Lachen

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 13:52

Ik ben benieuwd hoe Anouk er op reageert. Het is ontstekingsremmend en verdovend toch?

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 18:45

Metacam heeft Allejandro ook 2x gehad.
Ontzettend duur spul maar het werkte wel.
Helaas liep hij snel hierdoor door zijn pijn heen met het buiten stappen, dus ik deed zo dat ik het ná het 10min stappen gaf.
En niet een aantal uur ofzo ervoor want dan gaat hij over zijn limiet Ja

Hoeveel metacam krijgt ze?
Overigens ben ik na 2 weken stalrust met de Tranquigel begonnen want hij was tijdens het wandelen niet meer te houden Nagelbijten / Gniffelen

tini

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 21:53

[quote="Marjolein_18"]Sinds 2 weken loopt Anouk kreupel. In stap kan je het niet zo heel goed zien, maar in draf zakt ze echt door het rechtervoorbeen. Vanmorgen is de DA erbij geweest en die constateerde een ontsteking in het schouder. Haar been was verder ook niet warm en op de buigproef reageerde ze ook niet. Ze zit nu aan de Metacam en moet 3 weken boxrust houden. Mogen wel 10 min per dag stappen.

Wie heeft nog meer ervaring met ontsteking in het schouder of met Metacam?[/quot

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-08 10:38

MD-->BEH