Mijn pony had een tijd terug (4 weken) een kaal plekje op de plaats van de singel. Dit heb ik destijds goed schoongemaakt en gewacht tot het helemaal genezen was voor ik haar weer ben gaan rijden. Dat was met een 5 dagen genezen mooie huid weer alleen nog geen haar.
Ik heb toen meteen een tuffy singel gekocht deze goed schoongehouden op aanraden van de verkoopster (ivm zand dat ook weer kan gaan schuren).
Nu viel het me een aantal dagen later op dat het niet gevoelig was maar dat er een klein bultje zat echt een gemiddelde muggen bult bij een mens zeg maar. Nu heb ik haar wel gereden omdat ik dacht dat het mischien een reactie was op een of ander beest.
Inmiddels ben ik dus een paar weken verder en eergisteren haar weer helemaal naar gevoelt boekje waar ik het in op schijf er bij gepakt en verrek.. Die bult is in 1 week gewoon van klein miezerig bultje naar een dikke harde pijnlike bult verandert. Ze wordt helemaal leip als ik er aan zit en dat ben ik absoluut niet van Lauk gewendt. Ze is toch behoorlijk hard voorzichzelf.
Nu heb ik mijn pensionhouder er naar laten kijken en deze rade me aangezien de snelheid waar in het is gegroeit toch de kliniek op te bellen.
Heb ik gedaan en Dinsdag half 11 moet ik er zijn voor een echo. Hier moeten ze het weefsel kunnen onderscheiden en daar vanuit gaan ze bekijken wat het zou kunnen zijn. Ik heb Lauk sinds die tijd ook stilstaan komt natuurlijk wel in de weide endergelijk maar ik maak me er wel erg zorgen om.
Ze wordt begin volgende maand 17 en heeft nogal wat dingen meegemaakt voor ik haar afgelopen jaar augustus kreeg daardoor is haar afweersysteem ben ik bang toch niet helemaal optimaal. Heb al eerdere dingen met haar meegemaakt en mijn gevoel heeft het tot nu toe altijd nog bij het rechte eind gehad. Nu ik die bobbel voelde zei mijn gevoel dan ook dat het niet goed was. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn?
Ik snap dat het moeilijk is in te schatten maar heb afgelopen nacht ook al waker gelegen omdat ik me er echt zorgen om maak

Groetjes Lotte