Per week lopen ze allemaal 2 tot 3 uur.
Wat moeten ze dan eten?
Is kuilgras en gras genoeg voor lespony's die per week 2 tot 3 uur lopen?
Of moeten ze meer voer?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, ik vind die pony's heel zielig!!
:( 
Salt_Pepper schreef:maar de manege pony's worden toch niet gevoerd, want de eigenaar van de hele manege die doet dat toch niet.
Als ik het ga vragen, moet ik zelf voer kopen!!
dat ga ik dus niet doen hoor!
Het zijn niet mijn pony's, maar de zijne, en dan moet hij voer kopen, maar dat doet hij niet, en ik weet niet warom?, ik vind die pony's heel zielig!!

Salt_Pepper schreef:maar de manege pony's worden toch niet gevoerd, want de eigenaar van de hele manege die doet dat toch niet.
Het zijn niet mijn pony's, maar de zijne, en dan moet hij voer kopen, maar dat doet hij niet, en ik weet niet warom?, ik vind die pony's heel zielig!!
Naranga schreef:alleen maar kuilgras is echt niet erg, wat denk je dat paarden in het wild krijgen? multivitaminen-granen muesli en brokken?