Wilawander schreef:Longemfyseem?
Je zou de dierenarts kunnen bellen en vragen wat hij heeft geconstateerd bij het onderzoek. Je verhaal klinkt alsof ze COPD heeft Chronic Obstructive Pulmonary Disease (Hoop dat ik het goed schrijf, struikel er altijd over). Of te wel Dampig.
Mijn paard zou chronische astma hebben. Ben haar nu homeopatisch aan het behandelen en de problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon en dat deden ze met Ventipulmin niet.
Ook COPd hoeft niet direct het einde te betekenen. Rijden is dan waarschijnlijk niet meer mogelijk.
Aan hand van een oud topic vond ik jouw post terug. Mag ik vragen wat voor homeopatische behandeling(en) jij gebruikt hebt?
Bij mijn paardje is er nog geen defnitieve prognose gesteld, echter ben ik heel bang voor wat de da zal gaan zeggen... Ze heeft namelijk ook een zware ademhaling en heeft 2 maanden geleden een fikse longontsteking gehad. Daarvan is ze helaas nooit helemaal goed hersteld dus nu ben ik bang dat ze toch dampig is of (chronische) astma. Ventipulmin helpt heel weinig tot niet, ze zit nu aan de Prednison, hetgeen natuurlijk wel een sterk middel is, dus ik hoop hiermee nog verbetering te zien...
Heb je misschien wat meer informatie voor me over de homeopatische behandeling?
In ieder geval, alvast bedankt.
Groetjes Shanna