Mijn paard is in een maand tijd erg veel afgevallen, slechte conditie en erg slecht in zijn vacht ( dik en dof en zijn haren staan omhoog.) Kijkt ook erg vermoeid uit zijn ogen.
eerst heb ik zef wat geprobeerd vitamine stooten meer voeding met meer vitamines enz.. maar ik zag geen verbetering. Dus toen toch maar even de dierenarts laten komen om hem te onderzoeken. de dierenarts heeft hem een vitamine spuit gegeven en mij een vitamine middel gegevn wat ik hem om de 3 dagen moet geven. ook heeft hij een uitgebrijd bloedonderzoek gedaan. naar 1 week wachten kwam eruit dat hij wormen had en dat hij tekort rode bloedcellen heeft. Maar verder heeft hij niks gezegt hij zei alleen dat ik hem moest ontwormen nog een keer en dat ik hem veel hooi moet geven en veel in de wei(dag & Nacht) Ik vind het erg vreemd dat hij wormen heeft want ik ontworm mijn paard om de 2maanden en verwissel ook met wormenmiddelen en geef hem 2x per jaar een lintwormen middel dus dat doe ik altijd netjes optijd.. ik zie nu dat mijn paard met alle vitamines,Lijnzaad,slobber enz en in de wei staat niet vooruit gaat ik maak me er ergen zorgen over..
Wat kan ik nog meer allemaal doen?