ik hoop dat iemand mij kan helpen. Een vriendin van mij heeft paard gekocht over 2 jaar, beest was 7jaar toen en graad mager al die tijd ondervoed geweest. Nu 2 jaar later is het paard nog steeds even mager mss beetjen verdikt maar heupbeenderen steken er nog meters boven uit, ribben liggen nog altijd bloot. Maar dat beest krijgt echt veel eten en veel hooi. Bij de koop van het paard een bloed onderzoek laten doen of het niets tekort kwam => uitslag alle waarden normaal
. Nu dat meisje wou vandaag van de haar manege weggaan in verband met studie en paard op een wei zetten. Nu ze verteld dat en komt die manege houder aandraven dat ie onlangs achter de rug van dat meisjen een test heeft laten doen op dat paard. Omdat ie niet wou verdikken. Blijkt uit BLOEDonderzoek dat het paard plotseling Fe tekort heeft
. En zegt ie daarbij dat haar paard zijn spieren daardoor extra rap verbrand, en dat ie zeker 2 tot 3 uur per dag moet trainen!!!!! Is dat wel normaal, kan toch niet dat door Fe tekort paard zoveel moet trainen??