Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nobilety schreef:Bedankt voor je reactie.Weet je wat ik zo vreemd vind is dat als mijn paard in de zomer naar de wei gaat ,hij nergens last van heeft. Maar als hij in de winter binnenstaat begint het weer uit de neus te ruiken.Hij is hier voor naar Someren geweest en daar zeiden ze dat ik de natuur zijn gang moest laten gaan. En als dat niet helpt moest hij er uit gehamerd worden, kan dat??Groetjes Nobilety

(en ik ben wel wat gewend hoor), maar het gaat vooruit. Ben benieuwd hoelang het nog duurt, maar zolang er nog push uitkomt -en dat wordt al minder- moet ik doorgaan met spoelen (naar verwachting nog een kleine week).
Ik had niet in de gaten dat deze berichtjes van een jaar geleden waren. Gelukkig dat het voor jullie verleden tijd is en genezen lijkt. Dat hoop ik voor het paard bij ons op stal ook. Het is een rot gezicht zo'n gat in de kaak, daar stop ik na het spoelen een tampon in (er zit geen plug in zoals in jullie verhalen), touwtje komt er keurig uit, dus ook gemakkelijk te verwijderen. Draaft al weer mee in de stapmolen en is vrolijk, dus de vooruitzichten zijn goed.