Vorig jaar kwam ik op stal aan en toen lag mijn pony midden in de wei te slapen. Hij lag te bijten en trappelen met zijn voetjes alsof hij heel hard rende.
Een foto: (je ziet hier ook een tandje, dus toen hij aan het happen was)

Toen mijn moeder en ik dichterbij kwamen bleef hij nog steeds liggen. We vertrouwden het niet meer omdat hij altijd meteen opstaat als hij je ziet komen. We stonden nu 1 meter van hem af en hij bleef liggen.
Omdat hij nog niet wakker werd, hebben we zijn naam geroepen.
Geen reactie. Dus na een aantal keren tevergeefs roepen nog steeds niets.
Toen schrokken we echt, dus hebben we heeel erg hard zijn naam geroepen.
Ineens schrok Beauty wakker, stond op, rende een paar meter weg en stond daar verbaast naar ons te kijken, over wat er was gebeurt.
Laatst vertelde de staleigenaar dat dit weer was gebeurt. Beauty had midden in de wei gelegen en dit keer reageerde hij zelfs niet toen de staleigenaar hem aan het halster omhoog wilde halen. Er kwam geen beweging in.
Omdat de staleigenaar niet goed wist wat hij moest doen, wilde hij mijn moeder bellen. Dus hij draaide zich om van Beauty om zijn mobiel te pakken. Dat lukte niet meteen, maar toen hij zijn mobiel in zijn handen had en zich nog eens omdraaide richting Beauty, stond die doodleuk achter hem te kijken alsof er niets aan de hand was.
Herkent iemand dit?
Binnenkort wil ik het zowiezo de veearts nog eens navragen als ik daar ben, maar misschien dat hier iemand dit herkent, en me kan vertellen wat mijn pony heeft?
Gr Caroline
Zo heb ik al een paar keer de veulens van dit jaar horen snurken. Ook erg leuk 
)