Veulenwratten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lazal

Veulenwratten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 15:56

Citaat:
Onze 2-jarige heeft nog steeds het hoofd vol met wratten. Het ziet er echt niet uit, helemaal rond de ogen, alsof ze ooit een schimmel zal worden en rondom haar mond. Je kunt ze niet eens tellen zoveel zijn het er. Enige wat zou helpen is stikstof maar dat wil ik niet. Wie weet wat ik zou kunnen doen?

suffie

Re: Veulenwratten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:01

Appelstroop op smeren en dit een aantal dagen volhouden!

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:03

suffie schreef:
Appelstroop op smeren en dit een aantal dagen volhouden!

Echt waar???? Sorry hier heb ik echt nog nooit van gehoord!!!
Maar als dit het medicijn is dan ga ik dat bij die van mij ook een keer proberen.... lekker plakkerig zooitje maar het is het proberen waard!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:38

Gebruik de zoekfunctie maar eens op wratten appelstroop en je zult zien hoeveel paarden er al op deze lekkere wijze van hun wratten zijn verlost Knipoog Bij mijn jaarling verdwenen ze ook supersnel!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:40

Mijn paard had rond haar oog maar nu zijn ze uit het niets in een keer verdwenen, is het niet iets van een virus oid ?

_sjors_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-08 22:48

Wat ik erover gelezen heb, is dat jonge paarden wel vaker last van wratten hebben en dat deze ook vanzelf weer verdwijnen. Mijn jaarling heeft nu ook een hele grote op haar onderlip, maar ik denk dat als ik daar appelstroop op smeer het er niet lang op blijft zitten Vingers aflikken .

creabea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-08 16:53

onze merrie had ze ook en hoe meer we er aan deden, hoe erger dat het werd. In het jaar dat ze drie werd zijn ze allemaal verdwenen. Alleen toen ze een veulen had en dit veulen wratten krijg, heeft zij ze ook weer tijdelijk gehad. Nu is wweer alles weg.