Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Myrano schreef:De reden ? De Da moet er ook nog wat op kunnen verdienen en dat je niet onnodig of teveel gaat ontwormen misschien ?
Karin schreef:Myrano schreef:De reden ? De Da moet er ook nog wat op kunnen verdienen en dat je niet onnodig of teveel gaat ontwormen misschien ?
Ik vermoed dat mensen de moeite niet meer gaan nemen om (correct) te ontwormen omdat ze voor die spuiten straks 'helemaal' naar de DA moeten. En uiteindelijk is het paard dan weer de dupe.
Yorghos schreef:Wij ontwormen verplicht met de hele stal tegelijk, dus de staleigenaar zorgt voor de wormkuren. Voor mij zal het dus geen consequenties hebben, verwacht ik.
Mensen om mij heen zijn wel op het laatste moment nog bergen wormkuren aan het inslaan...
jesito schreef:Yorghos schreef:Wij ontwormen verplicht met de hele stal tegelijk, dus de staleigenaar zorgt voor de wormkuren. Voor mij zal het dus geen consequenties hebben, verwacht ik.
Mensen om mij heen zijn wel op het laatste moment nog bergen wormkuren aan het inslaan...
Dat weet ik zo nog niet want hoe ze het allemaal willen gaan is mij een raadsel.
Ik hoop alleen dat de wormkuren niet duurder gaan worden want dat zou ik pas echt afzetterij vinden of dat je een soort van consult moet gaan betalen.
Maar ik denk dat er voorlopig zo her en der nog wat wormkuren te krijgen zijn want de voorraden in de winkel zijn nog niet op.