is er iets aan de hand?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AliesMeijer

is er iets aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-08 22:03

een tijdje geleden heb ik een topic gepost met dat mijn verzorgpony wormen had. daarna is ze een tijdje heel mager geweest maar ze word al weer wat dikker.
maar nu gedraagt ze zich af en toe heel raar. dan gaat ze uit het niets in 1 keer hinniken enzo.
ook borrelt haar buik echt overdreven vaak.
ook heb ik vanmiddag een bultje onder haar hoofd ondekt. het lijkt alsof daar vocht ofzo inzit? het zit precies tussen die 2 botten in.

ik denk dat ik overbezorgt ben maar misschien weten jullie hier iets vanaf?

frisiangirl

Re: is er iets aan de hand?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 09:03

Als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon even je DA vragen om het te bekijken. Misschien is het niks, maar dan heb je in elk geval zekerheid...

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-08 09:07

dat bobeltje had een paard dat ik ken ook. was een virus. dat ze mager is na wormen lijkt me logisch. zeker als ze nu dikker begiont te worden zou ik me daar geen zorgen over maken.

het borrelen KAN met voeren te maken hebben. krijgt ze onbeperkt ruwvoer of per portie?

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-08 09:22

het is niet mijn eigen paard dus ik kan zelf niet bepalen wanneer er een dierenarts bij moet komen. maar ik kan het natuurlijk wel aan de eigenaar adviseren Tong uitsteken . daarom open ik ook dit topic. want er moeten wel redenen voor zijn..
dit is wat ze voor voer krijgt:
's ochtends en 's avonds: 1literschep basicbrok en 1 pak hooi. (het hooi was eerst altijd kuil, maar omdat ze daar diarree van kreeg hebben we hooi aangeschaft.)