Deze week (nog geeneens een week, 3 dagen) heb ik al 6 kruiwagens uit het land gehaald en geen wormen gezien, let ik goed op want deze periode zijn/komen er een paar nieuwe paarden.
Zag ik opeens 2 hopen liggen met wormen. Ik heb ze niet goed bekeken want ik moest bijna overgeven (walgelijk gezicht) maar ze waren wit/geel. Denk spoelwormen.
Ik ben zo'n beetje de enige die poep schept, het staat al 5 weken op het bord, maar niemand doet het. Het staat echt met koeienletters op het bord
. Het is gewoon vies zoveel er ligt ...We hebben pas een nieuwe shet en sinds anderhalve week een nieuw paard maar die zijn allebei ontwormt (3 weken geleden ...). Onze paarden op stal volgen allemaal hetzelfde ontwormingsschema, die van Dierenartsenpraktijk Bodegraven.
Nu zit ik heel erg met de vraag wat zal ik doen ?? Het heeft een beetje gegoten vandaag dus ik denk dat ik de wormen terug zal vinden om precies te kunnen kijken wat voor wormen het zijn ...
Ik vind het zelf wel apart, want sinds het nieuwe paard er is heb ik geen wormen gezien en nu 2 hopen uit 6 kruiwagens. (weinig maarja ...)
Ikzelf heb zoiets van ik kijk het wel aan, 2 hopen van alles wat ik heb geschept is wel weinig ...

?? Ik zou toch even de DA laten komen als je ongerust bent (wat ik begrijp) Succes!