Nou zei iemand dat als een paard koliek heeft, je hem moet laten boeren. Om dat te laten doen moet je hem koffie met cola geven.
Ik wist niet wat ik hoorde. Koffie met cola..
Hier wil ik wel wat meer informatie over! Iemand?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
want paarden kunnen niet boeren.
mariska32 schreef:1x heb ik de dierenarts laten komen voor een koliek waarbij mijn paard stond te boeren.
toen ik die man [vervanger] belde dacht hij een gek aan de telefoon te hebbenwant paarden kunnen niet boeren.
ik bleek niet gek te zijn want de maag stond op klappen van de gasvorming,als een gek een sonde er in om het gas kwijt te raken.
niet doen dus,een paard kan niet boeren en als het wel gebeurd gaat het zeker niet goed.
ProudJustify schreef:mariska32 schreef:1x heb ik de dierenarts laten komen voor een koliek waarbij mijn paard stond te boeren.
toen ik die man [vervanger] belde dacht hij een gek aan de telefoon te hebbenwant paarden kunnen niet boeren.
ik bleek niet gek te zijn want de maag stond op klappen van de gasvorming,als een gek een sonde er in om het gas kwijt te raken.
niet doen dus,een paard kan niet boeren en als het wel gebeurd gaat het zeker niet goed.
Eh.....een paard kan wel degelijk boeren zonder dat er wat aan de hand hoeft te zijn hoor, kom maar
eens bij mijn merrie luisteren![]()
Wil hier niet mee zeggen dat je je paard cola en koffie moet geven bij koliek, dan bel ja natuurlijk een
DA, maar wilde er toch even op reageren dat een paard wel zo maar kan boeren hoor
de da dacht echt dat ik uit mijn nek kletste
mariska32 schreef:dat blijken toch de uitzonderingen te zijn.de da dacht echt dat ik uit mijn nek kletste

En sommigen kunnen het gewoon niet.