2 Dagen na enting hevig diep hoesten, geen koorts!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

knolle_krack

2 Dagen na enting hevig diep hoesten, geen koorts!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 17:07

Hallo bokkers,

Het gaat om mijn 4 jarige ruin die vorrige week woensdag nu 5 dagen terug geeint is, 2 dagen na de enting is hij op eeens hevig gaan hoesten echt 3 flinke diepe kuchten vanuit zijn tenen achter elkaar, met inspanning, eten oid

Ik ga aanstaande donderdag voor 4 weken werken in de paarden hier 3 uur rijden vandaan, ik zou zylvester mee nemen maar denk dat hij maar even thuis blijft, wat zullen jullie doen, kan het eventu droes zijn vanwege besmetting?? ( heeft eventu reden) maar hij heeft geen op gezette klieren, slijm, verhoging temperatuur, zijn temperatuur is juist af en toe lager dan normaal

Groetjes Nicole,

Kan het mischien longworm zijn??

hennyvanamon

Re: 2 Dagen na enting hevig diep hoesten, geen koorts!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:13

beste knolle-krack, bel even de arts en vraag raad aan hem/haar hier op bokt geeft iedereen zijn mening, is niet erg maar met hoesten moet je altijd voorzichtig zijn, maak je niet gelijk zorgen het kan een goede reactie zijn op het serum, want zijn eigen lichaam gaat dan anti-cellen aan maken, ik hoor nog van je en oh ja even temperaturen, wel zo handig als je de arts belt die wilt dit graag weten, en wil je zekerheid laat de arts dan even bloed afnemen en geef verse mest mee. gr henny.ps sorry je had al getempt over het hoofd gezien.