Ik laat mijn pony's altijd ontwormen door de DA. Dus met een spuitje in de hals
Ben ik nou raar en de enige die dit zo laat doen?Of zijn er meer bokkers
? Vind het veel betrouwbaarder en het is niet eens duur. (8 euro per pony)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ik nou raar en de enige die dit zo laat doen?
? 
Citaat:vanaf gister krijg je nergens meer een ontwormingsmiddel ( als het goed is
Handig om nu even in te slaan, heb je die kosten van de da voorlopig ook niet. Suzan1 schreef:Citaat:vanaf gister krijg je nergens meer een ontwormingsmiddel ( als het goed is
was dat niet 1 juli?
Suzan1 schreef:ontwormen d.m.v. in het bloed spuiten heeft wel meer risico's.
Ik vind het eigenlijk wel vreemd dat jouw DA dat standaard schijnt te doen, want -inderdaad- een normale wormspuit gaat door de mond.
Welke dierenarts heb je?

JaBa schreef:Dan heb jij dus een dierenarts die ofwel heel graag goedkoop werkt, ofwel absoluut geen verstand heeft van wat hij aan het doen is. Die spuiten zijn niet geregistreerd voor paarden, hebben een slechte werkzaamheid en zijn absoluut niet veilig! Orale pasta's werken veel beter (zelfs tegen bloedwormen!) en zijn veilig...
JaBa schreef:Dan heb jij dus een dierenarts die ofwel heel graag goedkoop werkt, ofwel absoluut geen verstand heeft van wat hij aan het doen is. Die spuiten zijn niet geregistreerd voor paarden, hebben een slechte werkzaamheid en zijn absoluut niet veilig! Orale pasta's werken veel beter (zelfs tegen bloedwormen!) en zijn veilig...