Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Welshcobfan schreef:Er zit te weinig stroom op om echt brandwonden te veroorzaken lijkt mij. En geen weldenkend paard die lekker gaat likken aan het stroomdraad![]()
Heeft ie zich niet op de tong gebeten?
roxxxiejjj schreef:Welshcobfan schreef:Er zit te weinig stroom op om echt brandwonden te veroorzaken lijkt mij. En geen weldenkend paard die lekker gaat likken aan het stroomdraad![]()
Heeft ie zich niet op de tong gebeten?
Het kan er gaan uitzien als een brandwond als ze er snel langs schuiven. Ik had alleen al een "brandwond" van een halstertouw dat uit mijn handen getrokken werd;).
horse_girl schreef:Tja de plekjes zitten ook op de lippen, precies aan beide kanten, dus dan moet ze wel heel raar gebeten hebben. Het zijn ook niet echt bijtplekjes, echt soort ronde brandplekjes.
@ roxxxiejjj: waarom ontstaat er dan een brandwond als er te weinig stroom op staat?
Welshcobfan schreef:Een gewone verwonding kan er ook wel uitzien als een brandwond. Heeft mijn pony gehad toen hij door het schrikdraad ging en het schuren van het schrikdraad gaf een plek. Niet de daadwerkelijke stroom.
spettic schreef:Uhm....verbrand door stroomdraad? Ik weet niet hoeveel stroom er op jullie afrastering staat?
Heb zelf wel eens een opduvel gehad van de afrastering maar had geen brandblaar op mijn handen....
Waar ik aan denk is aan een giftige plant omdat ze het ook op haar tong heeft.
Berenklauw staat erom bekend dat wanneer je daar aanzit je brandblaren krijgt.
Verder zou ik het niet weten.
Zonnebrand zou ook kunnen maar ik denk niet op haar tong
horse_girl schreef:Blijft vreemd, ze staat al zo lang in de wei, altijd op deze manier op deze stal, en nu opeens gaat ze over het schrikdraad schuren? Verder staan er geen dingen waarmee ze zulke wondjes zou kunnen krijgen geloof ik.