Zwarte haartjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dontcare
Berichten: 86
Geregistreerd: 15-08-06
Woonplaats: Waregem

Zwarte haartjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-06 21:30

Ik ben trotse eigenaar van een veulen die 11september 5maanden werd. Ze is bruin van kleur en heeft zwarte benen(deuh!), maar nu krijgt ze zwarte plekjes haar op haar nek, haar romp en bovenaan haar benen. Veranderd ze van kleur, krijgt ze haar winterhaar? (dit lijkt me het waarschijnlijkst want de haartjes zijn dikker en langer) of is het nog its anders?

Groetjes!

LiVetime
Berichten: 4369
Geregistreerd: 18-08-06

Re: Zwarte haartjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-06 22:20

Lijkt me dat ze gewoon verhaart. Veulens veranderen vaak van kleur. Veulen dat ik ken was donkerbruin geboren, werd vervolgens voskleur, daarna weer bruin en is nu weer vos. Dus je krijg gewoon een mooi zwart veulen!! Tong uitsteken Lijkt me dat ze gewoon verhaart. Veulens veranderen vaak van kleur. Veulen dat ik ken was donkerbruin geboren, werd vervolgens voskleur, daarna weer bruin en is nu weer vos. Dus je krijg gewoon een mooi zwart veulen!!Lijkt me dat ze gewoon verhaart. Veulens veranderen vaak van kleur. Veulen dat ik ken was donkerbruin geboren, werd vervolgens voskleur, daarna weer bruin en is nu weer vos. Dus je krijg gewoon een mooi zwart veulen!! Tong uitsteken

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Re: Zwarte haartjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 06:13

emilion, er is iets niet goed gegaan met je post, maar ik sluit me wel 3x bij je aan Tong uitsteken

LiVetime
Berichten: 4369
Geregistreerd: 18-08-06

Re: Zwarte haartjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-06 17:15

Haha! oeps, je hebt gelijk. hoe kan dat nou weer.. Ik wilde het duidelijk uitleggen, maar zóóó duidelijk is ook weer ietsie overdreven.