Rena heeft een knobbeltje , zeg maarter grootte van een paaseitje met van die gekleurde papiertje , in haar kingroeve.
Dat ding heeft er volgens mij altijd al gezeten en ze heeft er ook geen pijn aan ofzo. Maar nu viel me ineens op dat het een beetje warm is , er hing ook een oud korstje aan , en van de kingroeve tot zeg maar de kaak is de onderkant van haar hoofd een beetje papperig. Er zit iets van vocht in die groeve over een cm of 20. Je merkt verder niks raars aan d'r en mag er ook gewoon aankomen. Iemand enig idee wat het kan zijn ?
De andere 2 hebben er geen last van , alleen bij Rena is het dan wat gezwollen en sappig daar , lijkt ook ietsje warm maar dat kan op zich ook normaal zijn , is niet echt opvallend. Eten en alles doet ze goed , je merkt echt niks.
Ze heeft wel regelmatig in de zomer gehad dat ze ineens van die vocht-bulten onder de buik kreeg , en ook een keer haar borst en in haar oksels , heel maf. Trok ook vanzelf gewoon weer weg. Misschien is dit ook weer zoiets....? Is wel weer voorjaar dus wel frappant !
Hebben jullie enig idee ? Droes ofzo moet je toch wel merken en is ook geen bultje dat er al jaren zit lijkt mij.