dierenarts laten komen en die zij dat het een ontsteking in het been was. vanwege een heel klein
inimini wondje op haar been. bij het bezoek heeft ze ook twee spuiten in haar nek gehad.
dus antibotica kuur er in. twee pasta spuiten op een dag + metacam en vochtafdrijvers..
de pasta 2x daags drie dagen lang en de metacam een week. na een week nog heel erg dik en liep ze nog niet goed.
en tog goed afgestapt en afgespoten maar mocht niet baten... weer het zelfde liedje weer alle medicijnen erin gepropt..
week later.. links achter helemaal dik... ik dacht dat been is vast over belast omdat ze tog 2 weken op drie benen
heeft gelopen.. ik de dierenarts gebeld. kreeg ze weer al die medicijnen! en twee spuiten in haar nek vond ik een beetje vreemd wat ze liep er niet moeilijk op! dus dacht bij me eigen waren vocht afdrijvers niet genoeg ?
nu kwam de hoefsmid om te bekappen en die snijd een hele ontsteking uit haar rechter achter hoef...
nu zit ik te denken liep ze daarom niet kreupel ? heeft de dierenarts wel goed gekeken ?
ze heeft niet haar hoeve uit gekrapt en er niet echt naar gekeken.
nu is mijn vraag.. kan het been dik zijn vanwege die ontsteking in haar hoef.
en kan het wezen dat dat andere been gewoon over belast was ?
want ik kreeg voor dit geintje wel even een rekening van 484,36(gelukkig verzekerd)
ik hoor graag wat jullie vinden en bedank voor het lezen