Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. Bij mijn merrie maakte het weinig uit of ze op vlas of zaagsel stond.
Ventipulmin, anitbiotica, prednison etc... Malibu schreef:De bisolvon hielp aardig, ze hoestte niet meer tijdens inspanning, maar nog wel met rollen.
Heb toch maar de veearts laten komen omdat het toch bij de longen lijkt te zitten (met rollen drukt het nl op de longen en dan blijft ze toch hoesten).
Heb nu Ventipulmin gekregen en hoop dat dat gaat helpen...
Klinkt allemaal niet zo leuk voor jullieVentipulmin, anitbiotica, prednison etc...
Tancreda4 schreef:Malibu schreef:De bisolvon hielp aardig, ze hoestte niet meer tijdens inspanning, maar nog wel met rollen.
Heb toch maar de veearts laten komen omdat het toch bij de longen lijkt te zitten (met rollen drukt het nl op de longen en dan blijft ze toch hoesten).
Heb nu Ventipulmin gekregen en hoop dat dat gaat helpen...
Klinkt allemaal niet zo leuk voor jullieVentipulmin, anitbiotica, prednison etc...
Bij mijn merrie was het op een gegeven moment ook gereduceerd tot enkel hoesten met rollen. Bij haar kwam het overigens niet uit de longen (die klonken helemaal schoon) maar echt uit haar bovenste luchtwegen bij de keel. De prednison die we nu bijan 3,5 week geven (zaterdag de laatste) slaat niet echt heel erg aan, gisteren kuchte ze weer. Het is wel heel sporadish geworden, maar nog steeds aanwezig. Ik heb haar sinds gisteren op vlas staan, hopelijk is dat de oplossing, anders mag de DA weer langskomen...
Rot dat het ook bij jou zo blijft doorgaan.... Hopelijk slaat de ventipulmin aan.
Kleine troost, mijn merrie vond dat spul echt HEERLIJK. Die stond te trappelen als we met de spuit aankwamen (ik gaf het gelijk zo in de mond omdat ik bang was dat ze haar eten anders zou laten staan).
denk dat ze het ook wel lekker vind...