Het paard is namelijk binnen het jaar geënt, alleen heeft de veearts een verkeerde entdatum op papier gezet (april ipv februari). Aangezien deze DA bij dit paard al heel veel blunders heeft begaan (als we op haar oordeel waren afgegaan was hij er nu vermoedelijk niet meer
) en het was eigenlijk al niet mijn wens dat zij hem kwam enten, maar het zij zo. Mijn vraag is nu alleen: kan ik het paard gewoon opnieuw laten enten om de zaken op papier in ieder geval op orde te hebben? Kan het kwaad dat hij (eigenlijk dus ten onrechte) opnieuw geënt wordt? Dan zou hij waarschijnlijk twee keer gespoten moeten worden (deze week en na drie weken daarna) en dat is in totaal dus drie keer binnen 1,5 maand.
m`n ouders hebben het papier weer meegenomen) in plaats van februari. De 4 moet dus een 2 worden inderdaad, maar ik heb het eigenlijk wel gehad met deze DA. Ze mag van mij best de datum veranderen, zo dat nog mogelijk is, maar op haar adviezen durf ik niet meer te vertrouwen. En om nu iedere keer bijna 100 km te rijden voor ieder prikje... Vandaar dat ik het hier even post.