Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ilse1980 schreef:Maar Esperanza jij zegt heeft KS gehad. De artsen zeggen dat als een paard KS heeft en al echt vergroeiingen heeft de kwaal niet verholpen kan worden. De klacht is dat mijn paard heel veel pijn heeft en niet over de rug loopt. Ik rijd altijd lang en laag en heb wekelijks les van een deurne instructrice alleen de bespiering van mijn paard neemt met sneltreinvaart af waardoor er ook geen zadel meer op past.
Ilse1980 schreef:Maar Esperanza jij zegt heeft KS gehad. De artsen zeggen dat als een paard KS heeft en al echt vergroeiingen heeft de kwaal niet verholpen kan worden. De klacht is dat mijn paard heel veel pijn heeft en niet over de rug loopt. Ik rijd altijd lang en laag en heb wekelijks les van een deurne instructrice alleen de bespiering van mijn paard neemt met sneltreinvaart af waardoor er ook geen zadel meer op past.
Citaat:Stel er kan weer ruimte gecreerd worden tussen de wervels dan is een therapie nog wel het proberen waard denk ik dan.
Citaat:De klacht is dat mijn paard heel veel pijn heeft en niet over de rug loopt. Ik rijd altijd lang en laag en heb wekelijks les van een deurne instructrice alleen de bespiering van mijn paard neemt met sneltreinvaart af waardoor er ook geen zadel meer op past.