Help!!! Wie weet wat mijn paard voor ziekte heeft??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sabrinagroos

Help!!! Wie weet wat mijn paard voor ziekte heeft??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 18:46

Hallo allemaal,

Dit is echt een noodkreet. Mijn paard is sinds eind maart ziek. Hij is begonnen met enorme dikke benen en hoge koorts. Daarmee is hij naar de kliniek in Utrecht gegaan alwaar hij twee weken heeft gestaan. Ze hebben haar daar volgestopt met allerlei medicijnen en toen na twee weken de koorts onderdrukt werd en de benen er weer bijna normaal uitzagen mocht ze naar huis. Thuis moesten we nog een dag of 20 doorgaan met prednisolon. Nu sinds maandag is dat op en zijn we weer terug bij af. De benen worden weer dik en de temperatuur stijgt. De dierenarts is geweest en ook weer contact met Utrecht. We moeten nu een week afwachten. Geen medicijnen en kijken wat er gebeurt. Ze denken een allergie of een auto-immuun ziekte. Wie kan mij er wat meer over vertellen of heeft zelf ook deze ervaringen?

Greetzz Sabrina

jcristina

Re: Help!!! Wie weet wat mijn paard voor ziekte heeft??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 08:19

Hoi Sabrina, hoe is het nu met je paard? Wat balen dat ze in utrecht niet weten wat hij heeft zeg, ik zou er een natuurgeneeskundige bijhalen nu. Ik heb er zelf erg goede ervaringen mee en je hebt de beste reguliere artsen er al naar laten kijken.
Je mag me wel een pm sturen als je er meer over wilt weten.