Schiefel

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyAngel

Schiefel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-08 10:26

n.a.v dit topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=111&t=932577

Mijn pony blijkt dus een schiefel te hebben op een van haar voorbenen, volgens de dierenarts zit hij op een gunstige plek en is er dus niks aan de hand, mocht gewoon weer met haar aan het werk gelijk.
Ik heb dr die dag dus ook weer gelongeerd, het is niet warm of iets en mocht er gewoon aankomen.
Maar vandaag, ik mag er niet meer aankomen dus ik ga wel twijvelen of ze wel al kan werken, het is verder niet warm.
Iemand ervaring mee?

_Merato_

Re: Schiefel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 11:17

Mijn paard Dirk heeft al jaren een schieffeltje op zijn linkervoorbeen, ik heb hem gekocht met de schieffel, alleen een kleine aanmerking gehad op het keuringsrapport, maar ook werd er direct bijgezet dat het op een gunstige plek zit. Ooit aangetikt bij het rijden waarschijnlijk.
De schieffel wordt niet heet bij het rijden, wordt niet erger, blijft gewoon hetzelfde.
Als je paard het pas heeft opgelopen, ff in de gaten houden.
De mijne heeft het dus al jaren. hij kan er gewoon oud mee worden en ik train 4x per week (dressuur en af en toe een sprongetje)
Succes ermee!!

Marije_jiplover

Re: Schiefel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-08 12:57

Je kunt gewoon in je vorige topic verder praten over dit onderwerp, daar hoeft niet speciaal een nieuw topic voor open, daarom hier een slotje.