3 weken geleden had mijn pony opeens een kale plek op zijn rug bij zijn schoft. De huid zag er goed uit, alleen het haar was weg. Niets aan gedaan verder, ivm wondje aan zijn mondhoek niet gereden een paar dagen. Toen ik na een paar dagen ging rijden verder niet meer op de kale plek gelet, maar de dag erna toch even gecheckt. Toen was de plek opeens dik met een beetje etterige plekjes en korstjes. Weer een aantal dagen niet gereden en de plek behandeld met betadineshampoo. Toen zag het er wel weer aardig uit en om het niet nat te maken niet meer behandeld met betadine. Er kwam ook al weer een beetje haar terug.
Maar nu 3 weken later is de plek weer aan het etteren! Ik rijd nog steeds niet uiteraard, maar herkend iemand zo'n plek? Het is dus nooit echt een wond geweest maar zo ziet het er wel uit. Van het zadel kan het niet komen volgens mij, die heb ik nu een jaar en is op maat gepast door een zadelmaker. Ligt verder heel netjes en heb nooit verdikkingen gezien na het rijden. Ik heb ook heel weinig gereden voor die wond ivm operatie van mijzelf. Verder heeft hij wel zomerexceem, maar tot nu toe nooit wondjes gehad, alleen schuren. De wond is zo groot als 2 euro's naast elkaar....

Wie kan mij helpen!!! Als het aan het einde van de week niet verbeterd is dan bel ik de DA.