Ik word er moedeloos van! Daarom hier mijn oproep wat ik nog meer zou kunnen doen. Al vanaf februari zit mijn paard met een hardnekkige hoest. Het is begonnen als verkoudheid, dus is de veearts meerdere keren langs geweest en mijn paard heeft alle middelen gekregen, Ventipulmin, Cubarmix, dure pillen met atibiotica/cortisone,hoestsiroop en 2 weken aërosollen. Hij moest een maand op rust, waarna ik (voor de 2de keer) een endoscopie moest laten maken in de kliniek. Verdict: genezen, enkel nog een kleine keelontsteking die ik verder moest behandelen met het hoestsiroop. Maar na een week bleef mijn paard droog hoesten, dus heb ik teruggebeld. Na wat afgewimpeld te zijn, heb ik een andere arts gecontacteerd die werkt met homeopathie. Hij zei ook: een keelontsteking, en heeft hem ingespoten, en ik moest een homeopatisch poeder geven. Het zou snel beter zijn. Da's nu weer 2 weken geleden, en hij hoest nog steeds! Na contact met de 2de arts moet ik nu nog een ander produkt bijgeven: pulvirex. Maar ik begin stilaan te wanhopen. Er zijn al zoveel produkten in mijn paardje gestopt en niks lijkt te werken. Wat kan ik doen? Ik ben bang dat het chronisch wordt, hij hoest nu al een dikke 2 maanden. Stofallergie is uitgesloten, hij staat overdag buiten en 's nachts in een frisse buitenstal op vlas, én krijgt het allerbeste voordrooghooi.Zie ik iets over het hoofd??