Bedankt voor de reacties. Ja, zeker is er een dierenarts bij geweest. Ze heeft Metacam (pijnstillers) gekregen die overigens supergoed werken maar ja, dat lost het probleem natuurlijk niet op. Verder kon hij er ook niets van zeggen. Ik begrijp ook niet waar het bij haar van komt. Normaal gesproken loopt ze ook rustig zomers en 's winters in het volle gras zonder een enkel probleem. Drie jaar geleden heeft ze al eens hetzelfde gehad, ook in dezelfde periode. En nu dus weer. Het gaat iets beter maar nog lang niet goed.
Het veulen is zeker wel in leven, ging gisteren nog flink tekeer! Ik hoop dat het ook daar iets mee te maken heeft en dat als het er uit is dat het dan beter gaat, in elk geval is ze dan wat extra gewicht kwijt. Schildklierfunctie is misschien nog wel een idee, ik zal de dierenarts nog eens vragen.
Ik probeer een paar keer per dag wel met haar te stappen, de eerste stapjes gaan bijna niet maar als ze eenmaal op gang is gaat het gelukkig wat beter, maar ja, ik vind het maar niets zo de hele dag op stal maar weet het anders ook even niet meer hoor.