Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
AikePeer schreef:Last van zijn koker is uiteraard bij mij ook de revu al gepasseerd ik heb een tijdje ieder weekend zijn koker uit gespoten er kwam toen wel redelijk wat viezigheid uit. Hij laat hem alleen absoluut niet zakken bij het schoonmaken dus echt goed kijken kan ik niet omdat hij daar ook vrij gevoelig is durf ik niet te diep te gaan maar misschien moet ik dat door spoelen weer eens oppakken en kijken of het verbeterd.
Iedereen alvast bedankt!! voor het meedenken.
Ik denk overigens niet dat hij het frustraties zijn want het gebeurt meestal op momenten wanneer hij juist heel relaxt staat.
)
toch ben ik er benieuwt wat het nu is. ik blijf dit topic even volgen. lijkt me trouwens erg slecht dat iedere dierenarts iets anders zegt. ik zou toch nog even opzoek gaan naar een andere dierenarts. dezen lijken me niet zo betrouwbaar meer. suc6! 
AikePeer schreef:Hoi weer wat nieuwe ideeen hier neer gezet.
Zoals ik al zei vertoond hij dit al meer dan 4 misschien wel 5 jaar!
Schurftmijt was dan naar mijn idee alleen te zien geweest?! hij heeft geen kale plekken en zat voor de medicijnen super in zijn vacht.
Ik heb zoals gezegd een paar weken geleden ieder weekend zijn koker uitgespoeld vanaf die tijd hangt hij zijn piemel regelmatig buiten iets wat hij daarvoor nooit! deed op die verandering na zag ik toen geen verbetering in zijn aanvallen..
de DA komt waarschijnlijk morgen weer bloed prikken we kunnen dan in ieder geval zien of de medicijnen invloed hebben gehad op de leverwaardes. Ik ga in elk geval weer beginnen met zijn koker spoelen en kijken of het verbeterd.
Mariska32 hoe lang heeft dat paard die aanvallen vertoond? en hoe lang duurde die aanvallen? Ik kan niks uitsluiten maar gezien de tijd dat het al duurt..