harde bult op de schoft!

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MaloLau

harde bult op de schoft!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-08 20:33

ik heb een vraagje.. mijn paard heeft sinds kort een vrij harde bult achter zijn schoft, het deed hem eerst behoorlijk zeer vandaar dat ik hem niet meer rij want ben bang dat het zadel op die plek zou komen. Nou hoorde ik van mijn vader dat hij ook heeft gesteigerd met het naar buiten zetten en zich toen ook gestoten heeft. maar waar weet mijn pa niet die was gewoon erg geschrokken! het lijkt wel asof de bult minder word want mijn paard heeft er ook een stuk minder last van! kan er gewoon aan zitten en eeen beetje in knijpen. hij geeft nog wel aan dat hij het niet prettig vind maar hij deinst niet meteen weg!
Maar de bovenlaag is erg hard! zouden het horzel eieren kunnen zijn ofzo? anders zou je toch de gehele bult in kunnen drukken? ben echt ten einde raad en weet niet wat hij nou heeft! het lijkt minder te worden maarja ik durf het niet zo te zeggen!

Iemand een idee wat het is ? Als het een blauwe plek is.. zit er dan een harde bovenlaag op? de korst zeg maar.. zo moet je het je voorstellen...