,Ik wil hoefschoenen gaan aanschaffen en denk dat die aangemeten hoefschoenen het beste zijn, en van wat voor materiaal is het?
Graag reacties van gebruikers hiervan
Alvast bedankt
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
,
klopt dit??
verhaal heb gelezen over dat natuurlijke bekappen dankzij Anja die een hele reeks linken naar verschillende informatie heeft verzameld over allelei hoefdingen
wat ben ik blij dat ik dat verhaal van www.hoofcare.nl heb gelezen, ben heeeeel erg geschrokken en ben ook helemaal bekeerd
heb t allemaal uitgebreid bekeken
oh ja er staat ook bij dat je het zelf moet bijhouden!!! en het liefst een cursus gaat doen!! anitaolja schreef:ja ik dacht ook dat ze goed waren hoor maar als je gaat kijken op de site van smit en de linken naar de hoefsmeden aanklikt zijn het allemaal natuurlijke bekappers dacht ikheb t allemaal uitgebreid bekeken
oh ja er staat ook bij dat je het zelf moet bijhouden!!! en het liefst een cursus gaat doen!!
ook onder de traditionele bekappers hoor, maar de natuurlijke bekappers doen het wel allemaal ongeveer op dezelfde manier en op die manier heb ik iets heeeel akeligs gezien en gelezen bij www.hoofcare.nl als je wil kun je haar verhaal + foto's zien

anitaolja schreef:hoi bokkers,
Ik wil hoefschoenen gaan aanschaffen en denk dat die aangemeten hoefschoenen het beste zijn, en van wat voor materiaal is het?
Graag reacties van gebruikers hiervan
Alvast bedankt

, want nu zit ik meer te denken aan de easeyboot maar dan de goedkoopste versie, ik heb ze gezien voor 45 incl verzendk dan komt t op 180
en de kogels zijn helemaal vrij dus ook geen inloopperiode
en kans op blaren