De pony's worden alleen een klein beetje hooi bijgevoerd en staan verder 24/7 op een niet enorm groot stukje land waar meestal niet erg veel gras opstaat. Daar komt het waarschijnlijk ook door dat ze zand in haar darmen heeft, tenminste dat denk ik. Daar zijn al 2 andere pony's door zand in hun darmen overleden, bij de eigenaren is nog geen lichtje gaan branden van hé hier gaat iets niet goed, ik ga natuurlijk wel zeggen wat ík ervan denk. Maar wat kunnen er in de tussentijd gedaan worden? Ik ben daar pas weer in de meivakantie, maar een vriendin van mij is er elk weekend. En gaat dan dus oko zelf aan de slag, maar wat kan je doen als ze het lijnzaad niet wilt eten? Tips daarvoor? En andere dingen die helpen zouden ook erg fijn zijn. Als wij iets weten bellen we T. om te vragen of hij dat doordeweeks wilt doen als die vriendin van mij er niet is dus, in het weekend doet zij het denk ik. De eigenaar doet niet heel veel met de pony's

Dus.. Tips hoe we dat lijnzaad toch naar binnen kunnen krijgen? En evt. nog andere tips?