Hoi,
Ik kreeg vandaag de schrik van mijn leven toen ik mijn paardje van de paddock ging halen. Hij heeft waarschijnlijk met het spelen een trap van een ander paard gehad. Ik dacht eerste dat het wel meeviel en dat het er weer eens erger uit zag dan het zou zijn. Helaas, toen ik het ging wassen zag ik dat het toch best diep was. Ook kwam er allemaal schuim uit. Da is geweest en ook die zei dat dat schuim niet echt een goed teken was. Hij heeft eerst even overlegd met de kliniek in roosendaal en die hadden gezegd dat Jamie gelijk naar de kliniek moest om te spoelen en dat hij het anders waarschijnlijk niet zou halen vanwege infecties. Dus ik stond gewoon te trillen op mijn benen want de da zelf dacht eerst dat het waarschijnlijk wel thuis te behandelen was. Na advies van mijn stalgenoten hem ook nog even naar moerbeke laten bellen. Wat ben ik daar blij om. Hun hadden dit al vaker gezien/gehoord en zeiden dat het waarschijnlijk wel thuis te behandelen is. Alles grondig reinigen en ontsmetten en flink wat antibiotica en open verbinden zodat het vuil eruit kan. Dus dat is nu gebeurt. Ik moet wel heel goed zijn temperatuur in de gaten houden en als hij koorts krijgt moet hij alsnog naar de kliniek. Vanaaf was zijn temperatuur gelukkig gewoon goed. Morgenochtend als mijn nachtdienst erop zit ga ik gelijk weer naar hem toe om zijn temperatuur te controleren. OOh ik hoop toch zo dat het goed komt....
groetjes petra
edit
Ze denken dat zijn peesschede is geraakt