Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shennie schreef:Ik weet niet precies hoelang wij met een pak doen maar wij hebben wel regelmatig pakken buiten liggen.
De pakken zitten zelf in soort groen plastic en die leggen we op een pallet zodat we er met een steekwagen onder kunnen.
En we leggen er zeil over zodat de katten het niet kapot krabben.
Denk dat als je zeil erover ligt het prima zal gaan!
Owja wij betalen ook iets van €30,-
smokey17 schreef:shennie schreef:Ik weet niet precies hoelang wij met een pak doen maar wij hebben wel regelmatig pakken buiten liggen.
De pakken zitten zelf in soort groen plastic en die leggen we op een pallet zodat we er met een steekwagen onder kunnen.
En we leggen er zeil over zodat de katten het niet kapot krabben.
Denk dat als je zeil erover ligt het prima zal gaan!
Owja wij betalen ook iets van €30,-
Dat is kuil. Geen hooi!
Arabian_Girl schreef:van prijs is het volgens mij wel normaal hoor hier ook 35/40 euro.heb ze zelf niet.
maar voor kleine pakjes hooi betaalde ik 3,50 per pakje ben nu over op voordroog.
hier kan ik geen pakjes voor 1,50 krijgen
jwoltmanelp schreef:Ja, ik heb het echt over hooi. Ik vind het zelf ook duur, maar ik ga echt niet op goed hooi besparen. Ik ben gewoon benieuwd in jullie ervaringen. Zoals ik begrijp is €40,- per baal een niet abnormale prijs. Ik ga toch een keer met de trailer de balen wegen. Is voordroog een goed laternatief voor hooi of is hooi beter? Heb absoluut geen ervaring met de voedingswaarde van voordroog.