Ik ben vanplan er nog 2 bij te kopen maar ik had er eerst even 3 vraagjes er over.
Ik hoop dat iemand mij daar mee kan helpen
Ik heb de hoefschoenen via markplaats gekocht dus had verder geen doos met de maat ofzo er bij.
Plaatje met cirkels waar de vragen over gaan staat er onder.
Bij 1 van de hoefschoenen zit er een scheurtje in het achterste lipje (rode cirkel)En ik denk dat die nog wel een keertje verder gaat scheuren. Kan je deze bandjes/lipjes ook ergens los bestellen en kan je die er aan vast maken of zou ik dan een hele nieuwe hoefschoen moeten bestellen? En als die los te bestellen zijn waar zijn die lost te bestellen.
En hoe houden jullie die lipjes soepel zodat ze niet zo snel scheuren?
Als 2 had ik een vraagje over de gele cirkel. Waarom zit dat stuk aan de achterkant er aan? Volgends mij heeft het niet echt nut omdat de hoef daar al vast zit met die lip van de rode cirkel. Op deze manier wordt de schoen toch eerder af getrapt door dat de pony er eerder met achterhoef op gaat staan omdat het uit steekt? Zijn er ook mensen die het er af hebben geknipt/gesneden?
Als laatse had ik nog een vraagje over de groene cirkel, klopt het dat daar de maat staat?...Zo als ik al zei heb ik de schoenen via Markt plaats en volgends dat meisje was het maat 00. in de groen circel staat 000? Ik moet namelijk de preciese maat weten omdat ik voor de 2 andere hoeven net 1 maat groter nodig heb..en niet 2 maten groter.

Ik hoop dat hier iemand is die het antwoord op mijn vragen weet.