Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
jesito schreef:Dat is moeilijk te zeggen maar naar mijn mening is het zeker genoeg.
Hooi (ruwvoer) is het belangrijkste en dat krijgt je paard onbeperkt en krachtvoer zou ik niet meer gaan geven.
Waarom de vraag eigenlijk?
knooopje schreef:ik voer naar het paard,is ie te dik dan voer ik minder,is ie te mager dan voer ik meer,
een te dik paard geef ik 3 keer per dag een beetje hooi,niet een dikke plak,heb je een dik paard die je iets frisser wilt hebben doe je hem wat minder brok,en iets meer musli
My_Lady schreef:Ze krijgt per 2x per dag:
1: iets meer als een kwart schep pavo natures best.
2: 2 Handjes pavo basic
3: iets minder dan een kwart schep gepunte haver.
4: een kwart stukje pavo summer fit voor haar medicijnen(zomereczeem)
My_Lady schreef:knooopje schreef:ik voer naar het paard,is ie te dik dan voer ik minder,is ie te mager dan voer ik meer,
een te dik paard geef ik 3 keer per dag een beetje hooi,niet een dikke plak,heb je een dik paard die je iets frisser wilt hebben doe je hem wat minder brok,en iets meer musli
Wat voor musli zou jij geven dan?
) Urielle schreef:Als ze neiging heeft tot dik worden maar wel iets feller mag zou ik idd de basisbrok en natures best vervangen door een sportbrok of sportmuesli waarvan je paard wat feller wordt.
Ik denk wel dat het nu ook een beetje het seizoen is. Verharen, een stukje warmer de laatste dagen... mijne is ook een stuk kalmer dan normaal (maar daar vind ik het niet zo erg van)