Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dieszoemies schreef:hahaah maar het is een ruin!
hij is de laatste tijd wel heel sloom en heeft nergens zin in mischien komt het daardoor!
haaha dat zul je altijd zien. dieszoemies schreef:hahaah maar het is een ruin!
hij is de laatste tijd wel heel sloom en heeft nergens zin in mischien komt het daardoor!
Dniekje schreef:Blaasontsteking?

dieszoemies schreef:hoi
gister ging ik met mijn paardje lekker lopend het bos in....
na een tijdje moest hij even plassen...maar het was zoo donker geel dat ik echt zo iets had van "dit is niet goed"
ik las laats in de bit een stuk over de plas van paarden, en daar stond ook iets in over donker gele plas....(maar kan me niet meer herinneren wat dit was)
bij mensen geloof ik is het dat ze te weinig drinken als ik het goed heb?
Als een plas van paarden ook veel schuimt , betekent dat ook wat ,maar ik kan me niet meer herinneren wat die betekenissen inhouden!
DUS als iemand het weet hoor ik het graag!
dank je wel!
ellepel schreef:kan wat teveel aan voeding zijn,dus veel vet hooi of teveel krachtvoer terwijl je dier in verhouding niet veel beweging krijgt.
weet nietw at je voert en wat je dier allemaal aan beweging krijgt?
afvalstoffen kleuren de urine,hoe meer ,hoe donkderder

knooopje schreef:ik zou gewoon even een bloedtest laten doen,dan weet je het zeker!aan het bloed kunnen ze meteen zien of hij spierbevangen is,trillen hoeft niet perse
vr groetjes saskia
Anne_GTI schreef:Zou toch de DA morgen even bellen. Kan er zo van achter de pc niet een beeld bij vormen.
Hij is niet stijf?
moonfish13 schreef:bij mensen als het heel donker is drink je inderdaad gewoon niet genoeg, hoe meer je drinkt hoe lichter je urine.
maar hoe dat bij een paard zit? zou best hetzelfde kunnen zijn, maar ik kan het je niet garanderen.
)