Ik kom er net pas achter dat dit topic van mij nieuw leven is ingeblazen. Eerst maar even een kleine update. Met mijn kanjer gaat het de goede kant op. Hij heeft zijn draai helemaal gevonden op de nieuwe stal en zijn weerstand is weer flink opgekrikt. Hij is op dit moment 11 weken en 1 dag ontstekingsvrij. Hij gaat dan ook nog steeds met twee ogen door het leven. En ik hoop natuurlijk dat dit nog een hele tijd zo blijft!!
Iedereen die heeft gereageerd, hartstikke bedankt voor de info. Het zijn heftige tijden als Malone weer eens ziek is. Voor mezelf wil ik zoveel mogelijk info verzamelen om op het cruciale moment de juiste beslissing te kunnen nemen. En ik realiseer me heel goed dat Maloontje Maloontje blijft, ook met maar 1 oog. Fijn te lezen dat er meerdere paarden zijn die een gelukkig en actief leven lijden met maar gedeeltelijk zicht!!
@Splash. Ik kan me jouw verhaal nog herinneren. Heel erg dat jouw paardje niet meer uit de narcose is bijgekomen. Een regelrechte nachtmerrie.... Ik had al gehoord dat het mogelijk is om een bolletje terug te plaatsen. Het staat op mijn lijstje vragen voor ooit....
@Grit. Het verhaal van jouw Bert ben ik tijdens mijn zoektocht tegenkomen. Informatie waar ik heel veel aan heb gehad. Ook de foto's. Heel confronterend, maar 'fijn' om eens te zien. Zulke websites en verhalen zijn zo welkom want er is maar weinig te vinden. Tuurlijk krijg ik alle informatie van de da, maar verhalen van eigenaren die het van dichtbij hebben meegemaakt is toch anders.
Ik ben niet in Utrecht geweest. Malone staat onder behandeling van mijn eigen dierenarts. En ik heb contact gehad met Someren voor een second opinion. Maar goed het gaat de goede kant op en het is mogelijk dat de ontsteking nu lange tijd wegblijft. We hebben goede hoop...