De volgende dag, was het al iets beter maar nog steeds behoorlijk gevoelig, d.a. weer geweest en weer 2 prikken gehad. Hij heeft sinds donderdag wel een behoorlijke vochtbult tussen zijn binnenbeen hangen
Hier dus de bult :

Sinds dezelfde donderdag, is ook opeens zijn bal, aan die kant verdwenen. Mijn eerste gedachte was dat de ontsteking zo groot was, ( de vochtbult dus) dat hij gewoon geen plek had om te zitten. Maar nu, ben ik terug van vakantie gekomen vandaag, en nog steeds geen testikel te vinden. Wel loopt hij al wat beter door de goede zorgen van mijn mam

De dierenarts zegt dat hij het nu zelf moet gaan oplossen, hij draaft nog heel erg onregelmatig en gallopeerd op 3 benen, dus heeft er behoorlijk last van, de vochtbult zakt al wat naar beneden en hangt nu ten hoogte van zijn knie. Hij staat op boxrust, maar hij mag wel 10 minuutjes los, zodat hij zijn energie kwijt kan. Hij voelt zelf heel goed aan wat hij kan. en dat is hoogtens een rondje, en dan bij de baas hangen, en slijmen

Ik baal er zo ontzettend van, mijn arme kerel..... Morgen ga ik wéér de dierenarts bellen, en eens vragen hoe het zit met zijn bal, of dat normaal is, of dat vaker gebeurt, of dat er naar gekeken moet worden.
Dit vind pallieter er zelf van: