Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
daNiielle_ schreef:Op mijn vorige stal hebben ze ook een of ander spul voor een paard met schimmel gebruikt.
Heel hardnekkig spul, maar het was zo weg! Het was verder niet schadelijk, maar je moest daarna goed je handen wassen etc. Ook alle spullen hebben we daarmee gewassen.
Het had een hele rare naam, ik zal het zo wel even navragen.
aerdenhout1 schreef:? Een paar weken geleden wist je dit al en je moet nu de dierenarts nog gaan bellen? Ik zou morgen direkt de dierenarts laten komen om te kijken en iets op kweek te zetten, zodat je de behandeling zo snel mogelijk kan beginnen.
O en als het echt schimmel is dan help thea tree echt niet!
meissielief schreef:Ik zou een kweek laten nemen zodat ze de juiste behandeling kunnen doen waarschijnlijk krijg je iets van imaverol
) Mexxuna schreef:meissielief schreef:Ik zou een kweek laten nemen zodat ze de juiste behandeling kunnen doen waarschijnlijk krijg je iets van imaverol
Immaverol? hoezo dat dan? Dat is meer voor luizen en schurft toch?
Zal morgen meteen bellen...
dierenarts wordt momenteel rijk van mij .... (2 hengsten castereren, pony met cushing, paard met ingegroeide kies, en nu schimmel... !)
aerdenhout1 schreef:Sorrie, ik had je even verkeerd begrepen!![]()
Maar toch even de dierenarts laten kijken. Het staat zo raar he...een paard in de Z die kale plekken heeft![]()
En die plekjes kunnen natuurlijk niet alleen schimmel zijn, maar schurft, ringworm, luizen enz.
)