Mini was gister wat sloom en liggerig dus de DA gebeld..hij had 39 grade koorts en beetje koliekerig maar zn darmen klonken goed etc en verder ook nix aan de hand. hij iets voor de pijn en koorts gehad
gister avond stond hij helemaal te bibberen en had een veel lagere temperatuur. dus ik een deken op gedaan en hem op stal met de deuren dicht gezet.
vanmorgen leek hij wel redelijk, maar wilde niet eten en ging steeds liggen en kreunen en wat rollen. dus net de DA gebeld.
temp was weer "normaal" en zijn darmen hoorde je ook goed..maar hij had een verhoogde hartslag.
hij wilde m toch iets laxerends geven maar hij is erg gespannen en werkt nooit mee enz. dus moest hij verdoofd.. de DA heeft die spuit er nog niet uit of hijbegint helemaal te hijgen en schokken..moest de stal uit van m en hij ging anti middel halen..die erin gedaan en werkte nog niet.. dus hij een collega op gebeld en nog een dosis gegeven maar hij bleef t zelfde..echt eng !! er is verder nix wat ze er tegen kunnen geven..mocht hij om 2 uur nog zo staan dan moet ik terug bellen en komen ze terug..
alleen hebben ze geen idee wat ze dan moeten doen maar dan gaan ze in de boeken kijken.
heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt?
net voor ik wegging was hij wel iets rustiger aan t ademen en voelde nog wel warm aan.maar begon wel wat te eten. hij is wel erg suf nog..
ga zo weer terug naar hem..arme pony