Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
romeorowan schreef:Als je 2 wormspuiten koopt (voor 600 kg.) dan moet je ze daar denk ik alledrie mee kunnen doen.
Het jongste/kleinste paardje voor ca. 200 kg. De middelste voor ca. 350 kg. Dan houd je nog hiervan nog 50 kg over en dat zou je dan bij de fries erbij kunnen doen, zodat die voor 650 kg. krijgt.
romeorowan schreef:Als je 2 wormspuiten koopt (voor 600 kg.) dan moet je ze daar denk ik alledrie mee kunnen doen.
Het jongste/kleinste paardje voor ca. 200 kg. De middelste voor ca. 350 kg. Dan houd je nog hiervan nog 50 kg over en dat zou je dan bij de fries erbij kunnen doen, zodat die voor 650 kg. krijgt.
snapje?
Piiaffe schreef:nee, maar als je bij een paard van 600 kilo eens 50 of 100 verkeerd doet kan dat geen kwaad omdat dat maar 1/6 ofzo meer is,
Maar als je bij een shet van pakt 150kg 50 teveel doet is dat al 1/3 teveel. dus vergelijking paard-shetlander moet je wel even makensnapje?
Wilawander schreef:Zou ze wel allemaal tegelijk doen. Maar wat vindt de eigenaar ervan. Ik zou het namelijk niet waarderen als mijn verzorger dat zou doen.
?