Bij moonlight is zo'n 8 maanden geleden Kissing Spine ontdekt, omdat ze niet verzekerd is en een operatie daardoor onbetaalbaar word hadden ze besloten haar in te laten slapen maar dat toch niet gebeurd. Moonlight werd gedekt door Niagara. (ja nog een paar maandjes en dan krijgen we veulie
) Moonlight word voor de rest nog wel gereden en ik vind het zelf nog heel goed te doen. Ze word lekker over haar rug gereden alleen dan heeft ze af en toe toch momenten dat ze haar hoofd helemaal om hoog gooit en hard gaat rennen, ik vraag me af of dit een teken van pijn is? De laatste tijd is er wel erg veel verzet tijdens het rijden, dan wil ik ook niet door rijden omdat ik haar rug niet wil belasten. Nou zou ik graag van andere hun ervaringen over kissing spine willen horen en word dit nog steeds erger? (ook als ze ouder worden?)

Ik vindt het raar dat die kliniek heeft gezegd dat ze maar gewoon drachtig mag worden, het is erfelijk en het geeft een enorme belasting op de rug van de merrie waar de kissing spine zit. Toevallig had ik het er laatst nog met mijn baas over............ precies zo'n zelfde situatie.