Mijn paardje is verkouden, ben daarjuist gaan wandelen en af en toe hoest ze wel en ook loopt haar neus (geel slijm..).
Ze hoest niet hard, en ook niet ZO vaak, maar toch genoeg om te laten blijken dat ze verkouden is.
Nu is mijn vraag dus wat ik het beste doe? Ik heb mijn DA gebeld, dus ik wacht nog af wanneer die kan komen. Maar ondertussen loopt ze dus gewoon nog op de weide, momenteel met zweetdeken op omdat we gingen wandelen.
Verder loopt ze nooit met deken in de weide, ze staat dus gewoon in haar winterhaar, maar dit verliest ze enorm momenteel en ja met dit regenweer... Denk dat het daardoor gekomen is.
Ik heb hier wel een winterdeken liggen, moet ik die haar opdoen of haar gewoon in de wei laten lopen?
En nog iets, mijn hoefsmid is haar komen bekappen onlangs, en hij zei dat ze rechtsvoor begin van hoefbevangenheid had, want er kwamen bloedspikkeltjes door.. maar ze loopt er wel niet anders door. Maar toen lagen de ijzers enorm los, hij kon een tijdje niet komen aangezien hij ziek geweest was en ik geen andere hoefsmid vond. Moet ik me zorgen maken?