Welk supplement bij hoefkatrolontsteking

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

JoCo

Welk supplement bij hoefkatrolontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 20:45

Hallo,

Ik weet dat er een centraal topic is over hoefkatrolontsteking, maar ik zou graag een supplement hiervoor bijgeven. Er worden echter zo veel verschillende merken aangeboden, dat ik het echt niet meer weet!

Wie geeft er wat bij en merkt hiervan resultaat? (ik weet dat speciaal beslag, enz. belangrijk is, graag enkel info over een supplement)

Bedankt!

Niisj

Re: Welk supplement bij hoefkatrolontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 22:09

Ik weet niet zo veel over hoefkatrolontsteking, maar wel weet ik dat dit soms pijnlijk kan zijn & dan zou je dus een natuurlijke pijnstiller kunnen geven zoals Duivelsklauwkruid.
NAF Devils relief van de paardendrogist is hier een voorbeeld van & ik denk dat paardendrogist nog supplementen heeft voor hoefkatrolontsteking ...Weet het niet zeker ...www.paardendrogist.nl

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 00:00

Ja, heb het ook gevonden, toch bedankt! Heb hun inmiddels mailtje gestuurd, welk supplement best gebruikt wordt, en al antwoord gekregen!

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 00:06

JoCo schreef:
Ja, heb het ook gevonden, toch bedankt! Heb hun inmiddels mailtje gestuurd, welk supplement best gebruikt wordt, en al antwoord gekregen!

Ah ok, Super ! Haha!

TNT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-08 12:37

ik gebruik voor mijn merrie msm-glucosamine van mijten is een duur emmertje maar ik heb al verschillende producten geprobeerd en bij deze gaat het super. voorheen heb ik feelgood30 gehad en gelatinaat van primeval in verhouding met de prijs en wat je nodig hebt is mijten voordeliger en de resultaten het best

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-08 19:12

TNT schreef:
ik gebruik voor mijn merrie msm-glucosamine van mijten is een duur emmertje maar ik heb al verschillende producten geprobeerd en bij deze gaat het super. voorheen heb ik feelgood30 gehad en gelatinaat van primeval in verhouding met de prijs en wat je nodig hebt is mijten voordeliger en de resultaten het best

Dank je wel voor de bruikbare tip! Mag ik vragen wat het kost aub?