Beenprobleem (pezen/spieren?)

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tjee

Beenprobleem (pezen/spieren?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-08 11:45

Vorig jaar werd bij mijn pony een peesontsteking geconstateerd en hij heeft daarvoor een half jaartje stil gestaan. Hij is begon september weer rustig aan opgepakt. Sinds een tijdje vind ik hem niet helemaal lekker meer lopen op datzelfde achterbeen en hij hield een iets gevuld onderbeen (onsteking zat net onder de zwilwrat). Vorige week de DA er weer bijgehaald. Volgens hem was het niet de peesontsteking omdat die netjes dun aanvoelde. Wel was zijn onderbeen erg gevuld met vloeistof. Ontstekingsremmer erin en een antibiotica en 2 dagen later beide opnieuw en stappen met hem. Dat doe ik nu netjes en beentje is als hij van stal af komt iets dikker en na het stappen en koelen helemaal dun.
Wel heeft hij een "ader" vanaf de binnenkant van zijn bovenbeen naar beneden lopen die dikker is dan de andere kant en die blijft dikker dan de "ader" aan de andere kant.
Nu is mijn vraag kan dit verband houden met zijn onregelmatigheid?

Volgens zijn masseur (http://www.happy-athlete.nl) zit ook telkens weer vast in de bilspier van datzelfde been en zij adviseerde een ostheopaat te laten kijken naar hem. Weet iemand een goede otheopaat die ook goed bekend is met beenproblemen in de omgeving Lekkerkerk (tussen Utrecht en Rotterdam).

Esther28

Re: Beenprobleem (pezen/spieren?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-08 17:19

Een goede osteo: Nico Speksnijder uit Vlaardingen

Annelies1

Re: Beenprobleem (pezen/spieren?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 16:48

nico!!!! echte aanrader.